Za svou pětiletou kariéru jsem zažila tři radikální přestavby, takže chápu, že ne každý zákazník to vezme s pochopením. Je zajímavé, když se podívám na harmonogram našich přestaveb (říjen 2015, květen 2017, únor 2020), že vám takový zákazník nakonec řekne: „Vždyť jste to předělávali teprve nedávno!“ Ale, že to bylo před víc než rokem, si nechce vymluvit. 😁😁 Zákazníci vůbec ztrácí pojem o čase, zvláště když na příchod pokladní čekají necelou minutu, ale oni tam prostě stojí už půl hodiny!!!! Takže rok sem, rok tam, to je jedno. 😊 Nebo mě vyvede z míry pravidelný zákazník, který po půl roce od přestavby se mě zeptá na nějakou základní potravinu běžné potřeby, si říkám: „Kudy chodil toho půl roku, myslí to vážně?“ 🙈
Prostě to přeskládáváme schválně, aby zákazník nic nenašel, to se ví! 😂😂😂
Komentáře
Okomentovat