Vemte si příklad ze mě. Jednou se mi stala taková… taková věc. Však to znáte. Platila jsem u nás v sámošce stokorunou a viděla jsem, že pokladní předchozímu zákazníkovi drobila stovky padesátikorunami, když mu vracela osmset… Když jsem zaplatila, tak jsem ji nabídla, že mám v peněžence ještě 4 stokoruny, jestli je nechce rozměnit, uvítala to a poděkovala mi… No a o den později na mé pokladně podobná situace, měla jsem v pokladním šuplíku poslední dvoustovku, zákazníkovi jsem se zmínila, že už nemám z čeho vracet, že mi chybí dvoustovky, že teda drobné nemusí hledat. No a pak jsem obsluhovala zákazníka stojícího za ním, který to slyšel a po zaplacení mi nabídl, že má dvoustovek plnou peněženku, že mi rád pomůže, vysázel mi dvoustovky za 2 tisíce! 😊 Jestli jste někdy měli prázdné pokladní přihrádky, tak víte, jak moc tohle pomohlo! 😊 A hlavně jsem nečekala, že se mi to tak rychle vrátí, když jsem pomohla jedné pokladní.
Nebo jiná příhoda… Smysl pádlování (střídání odkládacího prostoru na pokladně) nemá asi cenu rozebírat, můžeme se však shodnout, že na některý zakazníky je to jako červený hadr. Kolegyně na druhé pokladně zákazníkovi lifrovala zboží do vzdálenějšího oddílu, zákazník to těžce nesl a začaly vzduchem lítat kur*a, pi*a na adresu pokladní, takže jákakoli omluva a žádost o pochopení v tuto chvíli byly bezpředmětné, byl tak nasupený, že se pro své zboží natahoval přes přední oddíl, aby nemusel udělat krok navíc. V tu chvíli stál ve frontě u první pokladny típek, který ironickým roztomilým hlasem řekl: „Áááá, pán se špatně vyhajal.“, aby se zastal kolegyně, která byla vystavena urážkám. Tou hláškou rozsekal jak obě pokladní, tak lidi ve frontě, prostě se nešlo ubránit smíchu. Jen zákazník se nesmál, začal se svým zbožím házet do tašky tak, že si natloukl rajčata, sice to korunoval obviněním, že tím pokladní házela a že si bude stěžovat, ale karma byla v tuto chvíli zdarma.
Komentáře
Okomentovat