K moji kolegyni příjde na pokladnu od pohledu arogantní zákazník, namarkuje mu 10 rohlíků, zákazník se ani neobtěžuje říct, že chce platit kartou, to si musí kolegyně odvodit z jeho gesta, když kartou zamává. Karta udělá píp píp, kolegyně ho slušně požádá, aby to zkusil znovu, že ji to hlásí neznámý typ karty, zákazník se netváři, že by chtěl akci zopakovat a rozčiluje se: „Cože? To si děláte prdel? Já mám platinovou kartu!“ Tahle reakce kolegyni zaskočila, stejně tak i dalšího zákazníka, který se hned ujal slova: „Na to se vás pokladní neptala!“ Zákazník na to reagoval: „Ty drž hubu šupáku!“ Druhého zákazníka to nechalo ale chladným a říká: „Šupáku mi říká ten, který platí platinovou kartou 10 rohlíků a sám ma na sobě tepláky?“ Zákazník zrudnul, mezitím proběhla karetní operace, nezmohl se už na nic a s ostudou odešel. Zákazníci ve frontě z toho dostávali záchvat smíchu.
Je fajn a potěší to, když arogantní chování vůči nám pokladním není některým zákazníkům lhostejné. :-)
Ve frontě stojí takový dva staří pánové, evidentně se znaji, začínám obsluhovat toho prvního a povídám: „ Dobrý den, máte aplikaci Lidlu plus? “ „ Ne nemám, je pomalá, to ta albertovská je rychlejší. “ a ten druhej pán na toho prvního: „ No jo, ale v Albertě zas nemají takový krásný prodavačky. “ ❤ 😃
Komentáře
Okomentovat