Včera se mě zákaznice ptala, zda vedeme papírové kelímky. Mohla jsem jen říct: „Je mi líto, kelímky nevedeme.“ A taky, že jsem to tak řekla. Ale to by na naší fili nesměla být ta super nálada, čas dobrodiní a zákaznice sympatická. Když jsem viděla, jak říká svým parťákům, že bohužel, tak u mě nastal v minutě obrat a povídám: „Ale, že jste to vy, mám pro vás řešení.“ a přinesla jsem jim kelímky z pekárny. Velmi mi děkovali a těšilo mě, že jsem jim zachránila poslední hodiny roku. Jak by řekl Rudla ve filmu Vrchni, prchni: „Chuťově rozdíl nepatrnej, cenově značnej.“ ovšem jen obrazně a nebo jen obráceně?! :-D :-D Tímto se Lidlu omlouvám, že jsem ho ochudila o 6 kelímků. Ale když já mám ráda ten pocit pomoci v nouzi, ta situace si vyloženě o to žádala a opravdu to nedělám každý den, slibuju.... 🙏☺️🤣🤣🤣
Ve frontě stojí takový dva staří pánové, evidentně se znaji, začínám obsluhovat toho prvního a povídám: „ Dobrý den, máte aplikaci Lidlu plus? “ „ Ne nemám, je pomalá, to ta albertovská je rychlejší. “ a ten druhej pán na toho prvního: „ No jo, ale v Albertě zas nemají takový krásný prodavačky. “ ❤ 😃
Komentáře
Okomentovat