Veliký dík některým našim zákazníkům, že dokážou zpříjemnit naši práci. Dnes opět pozitivní reakce od zákazníka. Přišel za mnou přímo do pekárny, že nemůže najít tlakový čistič trubek, že prý to obešel a nic nenašel. No nechtělo se mi to obcházet a hledat něco, co nevím ani jak vypadá, tak jsem si zavolala přítele na telefonu, jenže on zrovna svačil, teda svačila, takže následovalo „tddddm“. No nic, omlouvám se zákazníkovi, že se nemůžu „dovolat“ a navrhuji, že mu to zjistím přímo od kolegyňky specializující se na NF, že tu budu cobydup. Běžím za kolegyňkou až na zázemí a ptám se: „Prosím tě, kde najdu ten čistič trubek?“ Ona neváha, zalistuje letákem a říká: „Osmý řádek vlevo dole“ teda vlastně: „Vnitřní strana pondělního NF od INOUTů.“ Takže zpět na místo, a taky že jo, byl tam! Prostě perfektní spolupráce. Pán mi strašně děkoval, že to vůbec neviděl, prý jsem úžasná a že mi bude do smrti sloužit. ❤ Tož to mě tak potěšilo, že ho moje ochota potěšila, že si tohle opět musím uchovat do paměti mezi ty pozitivní reakce a vyvolám si ji pokaždé, když by chtěl být na mě nějakej zákazník hnusnej. Za to pobíhací kolečko po prodejně tohle stálo. 🙂 Já vím, pro mnohé z vás nic neobvyklého, ale pro nás na prodejně vzácnost.
Ve frontě stojí takový dva staří pánové, evidentně se znaji, začínám obsluhovat toho prvního a povídám: „ Dobrý den, máte aplikaci Lidlu plus? “ „ Ne nemám, je pomalá, to ta albertovská je rychlejší. “ a ten druhej pán na toho prvního: „ No jo, ale v Albertě zas nemají takový krásný prodavačky. “ ❤ 😃

Komentáře
Okomentovat