Kolegyně zdraví zákazníka: „Dobrý den…“ ale než to stačí doříct celé, tak zákazník na ni: „Aplikaci nemám!“, a když na to kolegyně: „Co prosím?“, tak jsem se musela začít smát, protože mi bylo jasný, že to přeslechla a zákazník to bude muset znovu zopakovat. „Aplikaci nemám, chtěl jsem vám jen ušetřit hlasivky!!!!“ Zrovna když zákazník šetří hlasivky pokladní, tak ona neslyší, no nezabili byste ji? 😃 😃 Většinou pozoruji, že takové šetření našich hlasivek ze stran zákazníků způsobuje, že si kolem toho povíme víc, než kdybychom tu slavnou větu na aplikaci dořekli celou. 😃 😃 Takže o žádném šetření nemůže být řeč. 😃 😃
Ve frontě stojí takový dva staří pánové, evidentně se znaji, začínám obsluhovat toho prvního a povídám: „ Dobrý den, máte aplikaci Lidlu plus? “ „ Ne nemám, je pomalá, to ta albertovská je rychlejší. “ a ten druhej pán na toho prvního: „ No jo, ale v Albertě zas nemají takový krásný prodavačky. “ ❤ 😃
Komentáře
Okomentovat