To jednou rovnám oblečení v regálech aktuální nabídky spotřebního zboží a příjde za mnou zákazník s dotazem: „Máte polštářky?“ Nezvykle formulovaný dotaz, říkám si, a začíná mi blikat kontrolka.💡Zuzko, polkni slinu a mysli, seš zrovna ve spotřebním sortimentu, takže jaké polštářky může mít na mysli? Malý zahřívací do kapsy, relaxační či komfortní? 🤔 Ještě by se tady v nabídce nějaký našel. Hlavně se prosím ujisti, že si slyšela správně, aby se nestalo jako minule, že si zákazníka málem poslala pro vložky místo pro vločky. 🤣 Takže pokládám doplňující otázku: „Jaké polštářky máte na mysli?“ Zákazník: „No takové plněné do mlíka.“ Takže odhad úplně vedle. 🙈 Zbývalo jen dodat: „Cereálie? Čtvrtá ulička, vpravo uprostřed.“😎 Zákazníci mě umí občas potrápit a to mě baví. 😃
Docela by mě zajímalo, zda někdo provedl výzkum, proč zákazníci nějčastěji hledají sortiment čtvrté uličky (sůl, cereálie, čokoláda na vaření, šlehačka ve spreji, strouhanka, alkohol). Tahle ulička je prostě některými zákazníky nepolíbena.🤣 Kde máme pivo, se mě třeba ještě nikdo nezeptal. 😃
Komentáře
Okomentovat