To ke mně jednou cca před 15. h na káčku (hlavní pokladna) příjde kolegyně pekařka a ptá se co bych si přála na svačinku, jestli to bude to co minule. Ze začátku příjemný šok z takové pozornosti (pamatuje si co mám ráda 😲), která se denně nevidí, vyloženě jsem takový osobní přístup nečekala. Tak jsem ji řekla, že ano, že jako minule, obdržela jsem tedy příslib, že to v pekárně na mě bude čekat a zmizela. Vyvolalo to u mě velký úsměv a překvapení. No a pak mi to došlo, před dvěma dny jsem ji přímo před očima ohrozila jeden sladký sortiment, zrovna když konzultovala s vedoucí směny 16 hodinový výpek, takže to nebyla starost o mě, ale starost čistě pracovní.😃 Mít FA (chybějící artikl) na sladkým není zrovna to, po čem pekařka nejvíc touží, takže chápu, že proto udělala maximum. 😃 Každopádně má u mě palec nahoru, že to tak hezky zaonačila a udělala mi den hezčí.
Ve frontě stojí takový dva staří pánové, evidentně se znaji, začínám obsluhovat toho prvního a povídám: „ Dobrý den, máte aplikaci Lidlu plus? “ „ Ne nemám, je pomalá, to ta albertovská je rychlejší. “ a ten druhej pán na toho prvního: „ No jo, ale v Albertě zas nemají takový krásný prodavačky. “ ❤ 😃

Komentáře
Okomentovat