Přeskočit na hlavní obsah

Jestliže stojíš ve frontě u pokladny, je vysoká pravděpodobnost, že ti začne zvonit mobil ve chvíli, kdy chceš zaplatit.

Tak tohle bylo moje včerejší heslo dne, první zákazník mě ale rozesmál, no smáli jsme se oba, začal mu zvonit telefon touhle hláškou: „Haló, to jsem já tvůj mobilní telefon. Někdo ti volá. Já zvoním, já zvoním, já zvoním. Tak už mě zvedni. Hej slyšíš mě?! Já zvoním, haló?! Já stále zvoním. Tak už mě konečně zvedneš!!!! Já zvoním, já zvoním, já zvoním!!! Tak už mě sakra zvedni!!! Já zvoním!!!“ Bylo komické, jak se snažil svůj uřvaný telefon umlčet dlaní přiloženou na svou náprsní kapsu, chudák nevěděl co dělat dřív, jestli zaplatit nebo to zvednout, bylo vidět jak se to v něm bije, tak jsem ho uklidnila, že v pohodě, že si to ráda poslechnu celé... 😂 Překvapilo mě, že je stále v kurzu tohle vyzvánění, tohle si pamatuji v době, kdy byly mobilní telefony na svém začátku.😂
No a když už to zazvonilo třetímu zákazníkovi, který se mi omlouval, tak jsem se musela smát, a řekla opět, že v pohodě, že mám dnes na zvonící telefony nějaký štěstí. Nějak mi to včera vůbec nevadilo.😂
Všimla jsem si, že jsou dva typy zákazníků, ti kteří chtějí rychle zaplatit a odejít, proto telefon nezvednou a pak ti co jim je nepříjemné vyzvánění a snaží se telefon zvednou, omluvit se volajícímu nebo to tipnout a pak teprve zaplatí.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pionýrky, svazačky a ženy Míru

Já se z toho mýho zákazníka, staršího svobodnýho pána, který mě nešetří básničkama asi zblázním. 😂 Včera mě hledal na pokladně, kdepak je ta Zuzana, jestli má odpolední, že prý pro mě má básničku. Ale to bych nesměla mít skvělou kolegyni, která když ho odbavila na pokladně, tak mě vytáhla ze zázemí, kde jsem čekala na čipnutí a udělala mu radost. No a jak jsme se na sebe dívali před pokladnama, tak mi tu básničku střihl, v podstatě mi chtěl zalichotit a uvést do rozpaků zároveň jinak si neumím vysvětlit, proč mi tohle říkal: „Já vím, že pionýrky určitě nepamatujete, že jste byla na houbách, ale poslouchejte: My jsme malé pionýrky máme ještě malé dírky až budeme svazačky budem prc*t za kačky až budeme ženy míru budeme mít velkou díru.“ Kdyby jen věděl, že jsem ještě stihla být tou pionýrkou, že ten jeho odhad nebyl tak přesný.... 🙈😂😂😂😂

Dobrá nálada nevyřeší všechny vaše problémy, ale naštve tolik lidí, že je dobré si ji udržet

Včera mě pobavil pan pokladní v Tescu, kterému nešla naskenovat jedna věc a tak si pro sebe říká: „ Že by to bylo zadarmo? “ Jakmile se mu to podařilo, pohlédl na zákazníka a dodal: „ Tak zadarmo to nebude, ale zadarmo vám můžu dát dobrou náladu, kterou mám. “ To je snad poprvé, co mě tahle hláška pobavila a hlavně nevzešla od zákazníka, ale od pokladního! 😂 Ono to první den bývá většinou vtipný, ale časem se vtip omrzí....😂

No, jo v Albertě…

Ve frontě stojí takový dva staří pánové, evidentně se znaji, začínám obsluhovat toho prvního a povídám: „ Dobrý den, máte aplikaci Lidlu plus? “ „ Ne nemám, je pomalá, to ta albertovská je rychlejší. “ a ten druhej pán na toho prvního: „ No jo, ale v Albertě zas nemají takový krásný prodavačky. “ ❤ 😃